Jump to content

^HONDA^

  • הודעות

    193
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ^HONDA^

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. נראה טוב האלפיין אך לא רשום מה המחיר שלו, אני מוכן להשקיע סכום יפה בשביל משהו איכותי. מלבד זה יש לי מוכן להרכבה 2 קומפוננטים, 2 מגברים, סאב וקבל. על איזה מתאמים אתה מדבר?
  2. ביררתי וחיפשתי הרבה ומצאתי רק מסכים סיניים, מישהו מכיר מולטימדיות ברמה גבוהה יותר? אולי המלצה לחברות שמייצרות, גם אם זה לא מהארץ. תודה לעוזרים.
  3. מחפש מערכת מולטימדיה אנדרואיד לגולף MK7 עדיפות לאחת איכותית...
  4. שלום חברים, אני צריך ייעוץ למגבר חדש 4 ערוצים עד 1500 ש"ח. המגבר מיועד להחזיק 2 קומפוננטים, מורל DO6 וDLS (לא זוכר את הדגם). המליצו לי על Rainbow Beat4 Black 4x100. מה כדאי עוד לבדוק ועל מה אתם ממליצים לי?
  5. אני קורא ועובר על כל העדכונים שלך בקפידה, ואני לא מצליח להבין, מה עשו לך באוטו ה"חבר'ה" שם במוסך הנגב שעד עכשיו עוד לא הצליחו לתקן לך את זה. מקווה בשבילך שיסתיים בטוב.
  6. יש אתר מח"ול שאני מזין דרכו בד"כ, עשיתי לך חיפוש קטן ומצאתי כמה דברים מעניינים: http://www.dectane-tuning.com/index.php?detalii=2733 http://www.dectane-tuning.com/index.php?detalii=26917 http://www.dectane-tuning.com/index.php?detalii=26916 http://www.dectane-tuning.com/index.php?detalii=15638 יש לו תקן אירופאי והמחירים סבירים ביותר!
  7. יש לך אפשרות להוסיף בחברה מערכת מולטימדיה - מסך מגע מקורי עם DVD בלוטוס רדיו GPS וכו.... הטלפון מתחבר דרך הבלוטוס למערכת ונשמע ברמקולים של הרכב. כמובן שברגע שחיברת פעם אחת זה מתחבר לבד באופן אוטומטי כשאתה מדליק את הרכב. זה עולה משהו כמו 4,000 ש"ח וכמובן נשלט מכפתורים על גלגל ההגה. אתה יכול למצוא גם בחנויות בחוץ של אביזרי רכב מערכות מותאמות ביותר זול ולא בהכרח פחות איכותיות....
  8. ממליץ לך מאוד על הרכב הנ"ל. נמצא ברשותי כבר שנה וחצי , חוץ מטיפול שנה (או 15 אלף) לא ראה מוסך! הרכב עצמו זריז מאוד ואפילו מהיר (יותר מכל המשפחומטיות 1600 ואפילו 1800 למיניהם). נוחות נסיעה טובה למדי, איכות חומרים גרמנית ידועה ... מה שאני אהבתי זה בעיקה הקונסולה המרכזית המופנית כלפי הנהג, להבדיל מרוב המכוניות שהקונסולה המרכזית בה לא מופנית לנהג. שליטה מלאה על מערכת השמע/מולטימדיה, הכוללת העברת שירים/תחנות רדיו, העלאה והורדה של הווליום, כפתור מענה לטלפונים וכפתור MUTE (השתקה). מבחינת אבזור היא קצת לקויה אבל בסופו של יום אתה נוסע על רכב גרמני וזה מה שעושה את ההבדל.
  9. וואלה, תודה! האמת שרציתי חישוקים 17 אינץ, אבל זה היה כרוך בלהשקיע עוד 3000 ש"ח על צמיגים וזה לא בתקציב שלי כרגע.... אולי בהמשך
  10. לא, אבא שלי עובד באירופה אז הוא הביא לי אותם מגרמניה באחד הביקורים החודשיים שלו פה. בקשר לגודל של החישוקים, זה לא הכי גדול, הגודל כרגע הוא 15", כאשר אני יכול להרכיב גם 17" + החלפת צמיגים מתאימים (חתך נמוך).
  11. אתה לא מדמיין את הפנסי ערפל קניתי עם האוטו (בתוספת תשלום), למרות שהרבה אנשים שאני מכיר אמרו להם שאין לאוטו הזה... קצת מוזר. בנוגע לפנסים הראשיים, אכן החלפתי אותם בפנסים מעוצבים עם לדים (ביבוא מחו"ל).
  12. לפי מה שראיתי ושמעתי בסוכנות , היא אכן מגיעה איתם... כנראה שמדובר על הדגם הידני.
  13. הפולו הרבה יוצר איכותית, יפה ומהנה לנהיגה, והיא גם כוללת מגנזיום 14" . לעומת זאת אם יש באפשרותך להוסיף עוד 10-12K אתה יכול לקחת את ה1.2 TSI, שזה כבר התקדמות רצינית.
×
×
  • תוכן חדש...