חברים שלום,
אני מחפש לקנות רכב לשנה או שנתיים בלבד ולכן מחפש אוטו בן 3-4 שנים לאחר שספג את מרבית ירידת הערך.
חובה שיהיה בו גיר אוטומטי ואפשרות ל 3 נוסעים מאחור (ילדים) גם אם הם צפופים (זהו רכב שני במשפחה וכולם יסעו בו אולי פעם בחודש בנסיעה עירונית). הדרישות (מהכי חשוב ומטה):
1. בטיחותי
2. נוחות נסיעה
3. אמינות (אינני אוהב מוסכים)
4. שלאחר שנה-שנתיים אוכל למכור אותו במהירות ובלי בעיות (קרי, "סחיר").
אודה לקבלת המלצות המומחים בפורום