Jump to content

דניאלב

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי דניאלב

  1. לפני כשבוע נתקעתי עם הרב בבוקר שישי , הגרר הגיע אחרי שעתיים והרכב נגרר לאחסון למשך השבת ובראשון בבוקר הובא למוסך . כששיחררתי את הרכב ביום שלישי גיליתי שהפגוש הקדמי שרוט ודפוק , ישר התקשרתי לחברת זברה וביקשתי שיטפלו בזה , לאחר יום קיבלתי טלפון זועם מנהג הגרר שטען שאין ביטוח על הגרירה והוא צריך לשלם על זה ושהוא דורש לבוא לראות את האוטו . הסכמתי למרות שלא הבנתי מדוע אני צריך לטפל בעניין מולו בעוד החברה עצמה לא עושה כלום בנושא . נהג הגרר הגיע וכצפוי הדרמה הייתה בשיאה , האשמות הוטחו באוויר ולא יצא מזה כלום . מאז ועד היום פניתי לחברת זברה 6 פעמים וכל פעם מישהו אומר לי שמישהו אחר יחזור אליי וכלום . קחו בחשבון אם מציעים לכם את שירותי החברה הנ"ל , השתמשו בזהירות רבה . יום טוב
  2. שלום אנשים תודה על העזרה, בסוף החליפו לי את הקבל שהיה שרוף , ועשו לי כיוון הצתה (למרות שהאוטו לא סוחב עכשיו) תמורת סכום עגלגל של 100 שח. צביקה שלום , במושג "צליל של ניצוץ " רציתי לתאר את רגע ההצתה הראשונית שמניע את המנוע לחיים, בין היתר אני עוסק בסאונד, הכל מתחלק אצלי לצלילים. יום טוב וחג שמח.
  3. בוקר טוב. אני חדש פה. היום בבוקר ניסיתי להניע את הדיהטסו שרייד (גיר רגיל) , הסטרטר עבד טוב אבל לא היה שום צליל של ניצוץ, בדחיפה לא עזר, ושאלתי היא לפני שמוסכניק יאמר לי שאני צריך להחליף כך וכך דברים, האם יש איזה משהו משני שיכול לגרום למצב כזה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...