לפני כשבוע נתקעתי עם הרב בבוקר שישי , הגרר הגיע אחרי שעתיים והרכב נגרר לאחסון למשך השבת ובראשון בבוקר הובא למוסך . כששיחררתי את הרכב ביום שלישי גיליתי שהפגוש הקדמי שרוט ודפוק , ישר התקשרתי לחברת זברה וביקשתי שיטפלו בזה , לאחר יום קיבלתי טלפון זועם מנהג הגרר שטען שאין ביטוח על הגרירה והוא צריך לשלם על זה ושהוא דורש לבוא לראות את האוטו . הסכמתי למרות שלא הבנתי מדוע אני צריך לטפל בעניין מולו בעוד החברה עצמה לא עושה כלום בנושא . נהג הגרר הגיע וכצפוי הדרמה הייתה בשיאה , האשמות הוטחו באוויר ולא יצא מזה כלום . מאז ועד היום פניתי לחברת זברה 6 פעמים וכל פעם מישהו אומר לי שמישהו אחר יחזור אליי וכלום . קחו בחשבון אם מציעים לכם את שירותי החברה הנ"ל , השתמשו בזהירות רבה .
יום טוב