Jump to content

one mom

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי one mom

  1. שלום לכולם, אני עומדת בפני רכישה של רכב יד שניה בתקציב של עד 30k. מכל שיטוטיי ברחבי האינטרנט ובעזרתם של חברים, הצלחתי (וזה לא היה קל...) להחליט על שני רכבים רלוונטים. אז הראשון הוא הסקודה ניו פליסיה 1600 שנה 99-01, בעיקר בגלל המחיר שאפשר לקנות בו שנתון גבוה, ושזה מנוע פולקסווגן. והשני הוא הדייהטסו גראן מוב 1500 שנה 99, בעיקר בגלל שהוא מאוד מרווח ודייהטסו שנחשב אמין. אני יותר מאשמח לשמוע את דעותייכם בעניין (חסכוני ? אמין ? בטיחותי ? כדאי?) וחוץ מזה אם יש לכם רעיונות נוספים שיכולים להתאים לי אני גם אשמח לשמוע. הפרטים הרלוונטיים (מלבד התקציב שכבר הזכרתי): חייב להיות ידני (אמנם בחורה, אבל אוהבת להעביר הילוכים ). משנת 97 ושיהיה מספיק אמין למרות גילו... ושיכיל אותי ואת שתי בנותיי על כל מטלטלינו (ולפעמים גם את האבא). אז תודה רבה לכולכם וכל טוב.
×
×
  • תוכן חדש...