Jump to content

gidi65

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי gidi65

  1. לחברי הפורום שלום ברשותי סובארו לגאסי 93 1600 עם מאייד.לאחרונה הרכב לא מצליח לייצב סל"ד סרק ,רועד וכבה לסירוגין במיוחד כשהמנוע קר.מצערת הצ'וק אוט.מתפקדת כשורה והחלפתי את היחידה החשמלית מצידו השמאלי של המאייד מאחר והסליל בתוכה נשרף. ברכב מותקנים שני מסנני דלק ומיכל הדלק פורק ונוקה. אשמח לקבל מידע לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...