Jump to content

marciov

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי marciov

  1. שלום , החלפתי ברקסים קדמיים בהתחלת נסיעה או בסיומה כאשר לוחצים או משחררים את בלם הרגל יש רעש צרימה שאלתי במוסך ( ניסים האצטדיון ) הם טוענים שהרעש נורמלי וזה לא קשור לברקסים אלא למשולשים הפרונט יורד וזה מה שמשמיע את הרעש, יש למשהו ניסיון דומה ?
×
×
  • תוכן חדש...