Jump to content

fede4ka

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי fede4ka

  1. שלום לכולם, מראש מתנצל על שגיעות כתיב. קרה לי מקרה מוזר, השבוע החלפתי צמיגים ומשום מה קיבלתי צמיגים גדולים יותר (לא ביקשתי). הצמיגים המקוריים הם 185/85 15 ושמו לי 195/65. שמתי לב לזה רק לאחר כמה ימים, בדקתי בספר הרכב ואני יכול לסים בדגם שלי 195/60 או 185/65. כשה חזרתי למקום בו החלתי צמיגים (מקום גדול ומכובד) היציעו לי להשיר את הצמיגים הנוכחים כי הם יותר מסיביים אבל אין להם בעיה להחליף. אני לא מבין גדול, לכן מבקש את דעתכם. תודה.
  2. פוקוס הוא ה בטיחותי מבין כולם, פח גרמני (ספרדי אבל מי סופר), 5 כוכבי בטיחות. הוא גם הרחב ביותר. הבעיה שב4 דלתות הוא גם הכבד ביותר. מזדה נמרצת אבל יותר צרה וגם פחות בטיחותית. "שברולה", אוופס "דייהו" רכב דור קודם וגם תוצרת קוריאה. GPS עולה אלף ש"ח, לא משהו שלוקחים בחשבון ברכב... הייתי הולך על פורד, רכב גרמני (מחלקת הנדסה של פורד אירופה) טוב ולא יקר.
×
×
  • תוכן חדש...