פוקוס הוא ה בטיחותי מבין כולם, פח גרמני (ספרדי אבל מי סופר), 5 כוכבי בטיחות. הוא גם הרחב ביותר. הבעיה שב4 דלתות הוא גם הכבד ביותר. מזדה נמרצת אבל יותר צרה וגם פחות בטיחותית. "שברולה", אוופס "דייהו" רכב דור קודם וגם תוצרת קוריאה. GPS עולה אלף ש"ח, לא משהו שלוקחים בחשבון ברכב... הייתי הולך על פורד, רכב גרמני (מחלקת הנדסה של פורד אירופה) טוב ולא יקר.