Jump to content

ApocalypticA

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ApocalypticA

  1. יש פולו TSI ידנית???? מה המחיר שלו פולו DSG?
  2. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    וזה בדיוק הדבר השני שמטריד אותי
  3. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    אתה לא יורד לסוף דעתי וחבל שאתה מגיב כמו שאתה מגיב.
  4. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    מה שמטריד אותי זו בעיקר המחשבה של אוקיי המנוע חזק אך הוא עדיין בנפח 1.2,כמה כבר מנוע כזה יכול "לסבול" עומס לאורך זמן.
  5. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    הבנתי שבאוקטביה שוכן לו גם מנוע 1.2TSI, לא?
  6. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    קודם כל תודה לכל העונים. אני בשבוע הבא אבחן את הרכב בנהיגה. אני חושב שהצעתו של EYALW היא לגיטימית לחלוטין מכיוון ששני הרכבים הם באותה הקטגוריה ולמי שלא מכיר את הפאביה זו יכלה להיות אופציה. אני לשמחתי מכיר את הפאביה(אולם לא עם מנוע TSI אלא עם 1.6 ליטר) ואותי היא לא הרשימה באיכות החומרים שלה ומשום מה גם היא לא "סוחבת" משהו (לדעתי הגיר מסרס את המנוע) הג'טה למרות שכבדה יותר משאירה לה אבק בכל מה שנוגע לכח מנוע ולכן אני מקווה שהפולו לא תאכזב עם המנוע ה"פיצפון" שלה.
  7. ApocalypticA

    POLO 2010 TSI

    בשביל לדעת איך מנוע כזה קטן מתנהג בסל"ד שמעל 3000 בעקיפות ביניים. לאשתי יש את הפאביה 2009 1.6 ואני אישית לא אוהב את האוטו.
  8. שלום, הגעתי למסקנה כי אין לי צורך בג'טה 07 מנוע 2000 שברשותי,רכב גדול לשימושים שלי (אך אני אוהב את המנוע שלו). אני מעוניין להחליף לפולו החדשה עם מנוע ה-1.2 TSI. האם למישהו יש כזו ויכול לחוות דעה לגבי כח המנוע (אני רגיל למנוע 2 ליטר ולמרות שהוא לא רכב ספורט הכח שלו מספק אותי) איך היא מתנהגת במהירויות של 120 וצפונה,יש כח זמין לעקיפות מהירות? במהירות של 100-110 על כמה סל"ד עומד המחוג? קצת מפחיד אותי שהמנוע קטן ואולי קטן מדי למרות שהבנתי שאותו מנוע קיים באוקטביה החדשה והיא די נמרצת. איך האחיזה שלה בסיבובים מהירים ?(לא מהירים מדי (-: ) תודה לעונים.
  9. למכירה פאנל המחליף את הרדיו-דיסק המקורי במזדה 3 ומאפשר התקנת כל רדיו דיסק AFTERMARKET. הפאנל חדש לחלוטין וסגור הרמטית וכולל צמת חיבור נגדית לצמת הרכב המקורית. מחיר שניהם 300 ש"ח. גיא -052-8911300 נא לא לשלוח הודעות פרטיות!
  10. מישהו יודע במיקרה מה יחס הדחיסה של ג'טה מנוע 2000 FSI?
  11. שלום לנכבדיי הפורום, ברשותי ג'טה 2007 מנוע 2000 כרגע הרכב מתודלק בדלק 98 אוקטן ואני מעוניין "לרדת" לדלק 95 אוקטן,מה המשמעות ומה אני צריך לעשות בתדלוק הראשוני בדלק 95? תודה מראש. BTW אני מקווה לקבל תשובות מכאלו שהתנסו בזה או באמת באמת מבינים בעניין,בכל זאת מדובר ברכב שלי
  12. למכירה במצב ח ד ש סאב SQ מדהים בהספק 350 וואט RMS בתיבה אטומה בנוייה מאסיבי-1000 ש"ח או להחלפה על 2 סאבים "8 (לא זבל בבקשה)
  13. 8 אינטש איכותי (JL וכדומה)עם תיבה להחלפה על סאב 10 אינטש של אינפיניטי קאפה פרפקט+תיבה. הסאב שלי איכותי מאוד במצב חדש ותקין לחלוטין.
  14. עדיין מחפש... מעוניין גם בהחלפה של סאב אינפיניטי קאפה פרפקט 10 אינטש על 2 סאבים 8 אינטש.
  15. בנוסף יש לי מגבר 2 ערוצים חזק ואיכותי של JBL מסידרת ה-POWER מדגם P180.2 שאני מעוניין בהחלפה על 4 ערוצים מאותה הרמה לפחות!!!
  16. לא משהו מפלצתי(4X30 עד 4X60 וואט)שיהיה איכותי(עדיף מהסדרות הישנות של רוקפורד,MTX,KICKER וכדומה. לקניה או החלפה על רמקולים ביתיים שיש לי. הצעות בה"פ בלבד. תודה.
  17. למכירה מגבר 2 ערוצים של JBL מסידרת POWER הישנה והאיכותית מדגם P180.2. המגבר במצב חדש,תקין לחלוטין,מפלצת כח שמספק איכות צליל מעולה(אצלי עבד בברידג' על סאב אינפיניטי קפה פרפקט ולפניו על קפה פרפקט VQ שנישרף!). http://www.carsound.com/review_archive/amps/p1802.html מוכן לשקול החלפה במגבר 4 ערוצים מאותה סידרה או מגבר 4 ערוצים טוב אחר(מוכן להוסיף אפילו קצת). מחיר מבוקש 1200 ש"ח. נא ליצור קשר בה"פ. INFINITY KAPPA PERFECT למכירה סאב 10 אינטש SQ מדהים בתיבה אטומה בעל סליל יחיד(4 אום) במצב חדש לחלוטין. הסאב היה בשימוש כחודשיים ופורק עקב מכירת הרכב. מעוניין גם בהחלפה על סאב טוב אך נציל יותר מהאינפיניטי לשימוש עם מגבר לא חזק במיוחד(האינפיניטי עבד על JBL P180.2). מחיר מבוקש 1200 ש"ח נא ליצור קשר בה"פ. מחפש החלפה על סאב 10 אינטש נציל יותר או 8 אינטש בסגנון 8W3 או 8W6.
  18. למכירה סאב 10 אינטש איכותי מאוד של אינפיניטי מדגם KAPPA PERFECT סליל אחד 4 אוהם, במצב חדש חדש בתיבה 1000 ש"ח,סאב SQ מטורף. כמו כן יש לי מגבר של JBL מדגם POWER 180.2,מגבר של 90X2 RMS או 360 RMS בגישור, מגבר UNDERRATED חזק בטירוף,אצלי הוא דחף את הסאב הנ"ל,1000 ש"ח. שני המוצרים במצב חדש!!! 054-7979990 גיא ניתן להשיג אותי רק בנייד!
  19. יש לך מושג מאיפה אני קונה מתאם כזה?
  20. על מה כל אחד מהמחברים אחראי? אני מחפש את זה שיאפשר לי לחבר נגן MP3 חיצוני למערכת הקיימת.
  21. יש ברשותי מזדה 3,במערכת המקורית ישנו לחצן MEDIA,ככל הניראה עבור חיבור מכשיר שמע חיצוני,מאיפה אני יכול להשיג מתאם כזה אם קיים? או אולי אפילו "לחדור" לצמה המקורית?
×
×
  • תוכן חדש...