Jump to content

ApocalypticA

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ApocalypticA

  1. בבקשה נתונים ומחיר ללאון 2011 1.4TSI.
  2. למכירה במצב חדש ותקין לחלוטין סט קואקסיאלי מהסידרה הגבוהה ביותר MOREL INTEGRA OVATION XO בקוטר 6" הסט היה מורכב כחצי שנה ועבד על מגבר JL AUDIO XD4004 עם תדר חיתוך של 80HZ 24db לאוקטבה הסט שמור מאוד ומוחלף עקב מעבר לסידרת ה-ELATE מחיר מבוקש 1000 ש"ח
  3. למכירה סט קואקסיאלי INTEGRA OVATION XO בקוטר 6.5" מהסידרה הכי גבוהה של מורל ברמקולים הקואקסיאליים. הסט מגיע עם קרוסאוברים חיצוניים כמובן כמו של ה-HYBRID הסט נרכש ומותקן ברכב 3 חודשים ומוחלף בגלל שאני רוצה לעבור לחלקים נפרדים. הסט במצב חדש,תקין לחלוטין וכמובן שבאחריות מורל,הוא עדיין מותקן כך שניתן להתרשם ממנו ברכב. לפרטים : 050-9030713
  4. למכירה במצב מעולה מנחת אקטיבי+משחזר בסים של חברת MTX מדגם RE-Q3 למנחת כניסות רמקולים שמאל וימין וסאב (אם קיים) של המערכת המקורית ויציאות RCA עבור זוג ערוצים+יציאת סאבוופר עם LPF ו-SUBSONIC FILTER כמו כן המנחת מספק פיקוד מתח להדלקת המגברים רק כאשר הוא מרגיש סיגנל בכניסת הרמקולים. ברוב המערכות המקוריות היצרן מנחית בצורה משמעותית את עוצמת התדרים הנמוכים בווליום גבוה על מנת לשמור על הרמקולים המקוריים המנחת הנ"ל יודע לשחזר ולהגביר את התדרים החסרים האלו. אני מבקש עליו 350 ש"ח לא גמיש.
  5. תודה לכולם על התשובות. מעניין אותי לדעת אם העלאת ההספק ל-160 כ"ס לא "טוחן" את המנוע או את הטורבו "אפרסק" שיש לרכב?
  6. האם ללאון 2011 1.4TSI יש רק טורבו או גם מגדש?
  7. המערכת המקורית היא RCD 310 ומיוצרת ע"י בלאופונקט. אין יציאות RCA
  8. סחטיין על התגובה המהירה,תודה. אני לא מעוניין ב-CD אלא רק במדיה קונטרולר,יש המלצות? ויעזור גם אם יש הערכת מחיר ואיפה ניתן להשיג. גם דאבל דין. הקלריון ניראה מצועצע לטעמי.
  9. http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921666247187#specifications SONY DSX-S300BTX מחפש את המכשיר הזה,האם קיים בארץ? מי היבואן? (לא ניראה לי שישפאר בעסקי הרכב) כמה אמור לעלות?
  10. תודה רבה לכולכם על התשובות,אתם בהחלט עוזרים לי.
  11. תודה על ההמלצה,יש לך מושג כמה הוא אמור לעלות...גם ביד שניה? ראיתי בחתימה שלך שברשותך ה-ES200,האם הוא ממלא את חלל הרכב בצורה טובה?
  12. פתוח מאוד ומעדיף יד שניה,תקציב עד 1000 ש"ח מעדיף פחות כמובן.
  13. שלום, אני מעוניין בהמלצה לסאב בקוטר 8"-10" שיהיה טוב במוסיקה. הסאב יוגבר עם מגבר יחסית חלש בהספק 180W RMS ולכן צריך להיות נציל. הסאב יותקן בגולף ולכן הוא יותקן בתיבה קטנה אטומה קטנה על מנת לשמור על תא מטען פנוי. יתקבלו בברכה גם המלצות על "סאבים" בקוטר 6" שכאופציה 2 יותקנו בדלתות האחוריות.
  14. אני יודע שבהרבה מערכות OEM כאשר מגבירים את הווליום קיים מעיין מנגנון שמנחית את הבס על מנת לא לגרום נזק לרמקולים המקוריים, האם מישהו יודע אם זה קיים במערכת המקורית של סיאט לאון 2010?
  15. הסלסטרה גדול פיזית,אני צריך אחד במידות קטנות,לא כך?
  16. לא נעול על ה-JL,אבל צריך מגבר קטן פיזית. יד שניה גם הולך,יש רעיונות?
  17. תודה רבה על התשובות. יש לכם המלצות על מגברים נוספים בסגנון? אני צריך מגבר 4 ערוצים קטן מימדים אך איכותי(לא היי אנד אך עדיין אחד טוב) בעל נתונים של לפחות 40X4 WRMS. גם יד שנייה.
  18. דווקא 1600 נשמע הגיוני,275+50=325*3.7=1202 ש"ח תוסיף על זה 35% מיסים זה 1600 וקצת,לא?
  19. תודה לכולם על התשובות. ZVIT לא בוצעה העברת בעלות במשרד הרישוי שכן במחשב המשטרתי עלו פרטי בעל הרכב המקורי.
  20. בעל הרכב שלח לי את הסכם המכר בינהם ומתברר שהרכב נמכר לסוחר הרכב כחודשיים לפני התאונה. לדעתי המשטרה לא תעשה כלום מהסיבה שזו פגיעה ברכוש בלבד למרות שהנהג הפוגע לא היה מוכן למסור שום פרט מזהה ויתכן שאף נהג ללא רישיון. לדעתי סוחר הרכב כבר לא מחזיק ברכב.
  21. לפני כשבועיים רכב פגע ברכב שלי תוך כדי נסיעה. האדם שנהג ברכב לא רצה למסור לי פרטים ולכן רשמתי את מספר הרכב שלו,צילמתי את הפגיעה בשני הרכבים ופניתי למשטרה. במשטרה נמסרו לי פרטי בעל הרכב ונפתחה תלונה נגדו. פניתי לבעל הרכב (שמסתבר שלא הוא נהג ברכב) שטען כי הוא מכר את הרכב חודש קודם לכן לסוחר רכב וכי עלי לפנות אליו ולבקש ממנו שיתקן לי את הרכב,פניתי אליו ואתם יכולים לנחש מה הייתה תגובתו. חזרתי לבעל הרכב ובקשתי ממנו לתקן את רכבי שכן במידה ולא יעשה זאת אאלץ להגיש נגדו תביעה בבית משפט על הנזק שנגרם. הוא מצידו טוען כי הרכב לא היה בבעלותו ושיש ברשותו הסכם מכר בינו לבין סוחר הרכב והוא מתנער מהנושא למרות שהרכב עדיין רשום על שמו ובבעלותו. מה שאני מעוניין לדעת מבחינה משפטית מה החוק אומר?ההגיון אומר כי כל עוד הרכב רשום במשרד התחבורה על שם בעל הרכב המקורי הוא בעצם אחראי לכל נזק שנהג כזה או אחר גרם לצד ג',האם כך הדבר ועלי בעצם לתבוע את הבעלים המקורי שכן חוזה מכר הוא סך הכל מסמך המסכם העברת אחריות רק בין אדם לחברו ולא העברת בעלות אמיתית על הרכב. או שעליי להילחם "בתחנת רוח" ולתבוע את סוחר הרכב שאולי אפילו כבר מכר את הרכב לאדם אחר? האם עלי לשכור שמאי שיעריך לי את הנזק ואז לתקן?"לחסוך" את עלות השמאי,לתקן את הנזק ולהציג קבלה בבית משפט? איך משטרת ישראל מתייחסת לנושא?(לא ניראה לי שיותר מדי יחס שכן אין פגיעה בגוף).
  22. שכחתי להוסיף למשוואת הביטוח את זה שהרכב הוא רכב שני,אני מעל גיל 30 ואשתי שכמעט אין סיכוי שתנהג ברכב מעל גיל 25.
  23. ברשותי 100K ש"ח ואני מתלבט בין 3 הרכבים הבאים: פולו TSI יד 2 סיאט לאון 1.8T או 1.6 משנת 08 ומעלה גולף 1.6 או TSI מ-08 ומעלה אם קיימת אפשרות כזו. איך הם מבחינת עלויות ביטוח,אחזקה,דלק? אמינות,כח מנוע של ה-1.6 מול היתר? אני לא מחפש רכב חזק מאוד רק אחד שארגיש בו ב"נוח" (כרגע על JETTA 2.0) בהאצות. איך מופיעה הגולף1.6 FSI במחירונים?לא ממש מצאתי כזה דגם. מתנצל על מבול השאלות,אבל אלו הלבטים שלי. אהה ומעדיף אוטומט אך לא MUST
×
×
  • תוכן חדש...