Jump to content

ApocalypticA

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ApocalypticA

  1. אגב התקציב הזה הוא גם ליד שניה.
  2. 800₪ ומטה
  3. מה הדגם של הסאןדאון ומה מחירו? אפשר גם בה״פ, תודה
  4. תודה על המענה אך אני מחפש סאב 8 אינטש.
  5. מחפש סאב 8 אינטש בתיבה אטומה לסיאט לאון, לא חייב להיות ועדיף שלא מהסוג היקר. רק כזה שייתן קצת יותר פאנצ' לרמקולים הקידמיים, יעבוד על מגבר של 200 וואט. תודה לממליצים
  6. מעוניין לקנות סאב 8" בתיבה, עדיף אטומה וקטנה (גם סאב בזוקה) מחברה ידועה. כמובן שיהיה במצב טוב ותקין עם סליל 1 או 2 אבל עם התנגדות סופית של 4 אום. הצעות בה"פ
  7. קיים במרווח 5*112 ?בקוטר 17 ו 18? מה המחיר?
  8. מחפש סאב של חברת בזוקה 6״ או 8״, מוגבר או פאסיבי. הצעות בה״פ
  9. בדוק את TMC MOTORSPORT ואת RACECHIP
  10. יש דילר של SUPERCHIPS בארץ?
  11. למיטב ידיעתי יש קונקטור בין חלל הרכב והדלת, איך מפרקים אותו?
  12. שלום, אני מעוניין להשחיל כבל רמקול לדלתות בלאון חדשה במקום להשתמש בכבל המקורי. מישהו יודע איך לעשות זאת? האם יש מספיק מקום בקונקטור ואיך מפרקים אותו? תודה מראש.
  13. מה מצב הג'אנטים? וכמה יעלה עם 4 צמיגים תואמים? יש מצב לטרייד על ג'אנטים וצמיגים של לאון 1.8 עם פחות מ-500 ק"מ עליהם?
  14. למכירה או החלפה רמקולים מדהימים של MOREL דגם OCTUS 5 האוקטוס זוהי גירסה נצילה יותר של האוקטב ואין צורך במגבר אמתני להניע אותם לתוצאה מדהימה. הרמקולים בצבע לבן אפוקסי ובמצב חדש. למכירה ב-2500 ש"ח (חדש עולה 4200 ש"ח) או להחלפה תמורת סט מורל סופרימו לרכב.
  15. ברשותי לאון 2011 גיר רגיל, על הרכב יש 33,000ק"מ ,הרכב בין כשנה וחצי וננהג על ידי נהג יחיד(אני) בלבד. לפני כחודש הכנסתי את הרכב לטיפול ותוך כדי התלוננתי גם על ריח של מעין פלסטיק שרוף מכיוון המנוע. 90% מהרכבים שהיו ברשותי (70% מהם ממשפחת VAG) משנת 1994 (זקן אני) היו בעלי תיבת הילוכים רגילה ולכן אני מכיר ויודע מה זה ריח של קלאץ' שרוף. קיוויתי מאוד שאני טועה שכן הרכב חדש (כולה שנה וחצי ו-33000 ק"מ) ושזו סה"כ איזו שקית פלסטיק שנתפסה באזור הקטליזטור ומפיצה את הריח. כשהגעתי לאסוף את הרכב מהטיפול נמסר לי כי הקלאץ' גמור ושיש צורך להחליפו, כמובן שנשלחה בקשה ליצרן להחלפת החלק ב"מסגרת האחריות" וכמו שחשבתי תשובתו הייתה שלילית שכן לטענתו זהו חלק מתבלה. בגלל ניסיוני הרב בנהיגה על גיר רגיל ומהסיבה שהרכב שלי ננהג בעדינות ואך ורק על ידי, עולות שתי השערות האחת היא שהיצרן משתמש בחומרים מאיכות ירודה והשניה יתכן והקלאץ' שהותקן ברכבי היה פגום בצורה כזו או אחרת וכמו שאתם מבינים היצרן מתנער מאחריות זו שכן זהו חלק בלאי . (10,000 ק"מ או חצי שנה לאחריות היצרן על קלאץ'). רציתי לדעת האם קיימים נהגי ליאון נוספים שנתקלו בתופעה כזו בריכבם ו/או נענו לשלילה והתנערות מאחריות בנושא מסוג זה מצד היצרן? עצוב לי לדעת שיצרן מכובד כזה (לפחות בעיניי) מגיב כך לחלק שברור לכולנו שהסיכוי שיתבלה בנהיגה רגילה וזהירה שואף לכלום.
  16. מגבר jbl לא רלוונטי. ה-jl,kenwood והסאב infinity עדיין ממתינים לבית חם.
  17. הרמקולים הקואקסיאליים ירדו לבנתיים מהמכירה. בבקשה רק רציניים,חבל על השיחה שלכם והזמן שלי.
  18. עקב רילוקיישן למכירה סיאט לאון משנת 2011,יד אחת פרטית מנוע 1.4TSI עם תוכנת GIAC ,גיר רגיל,צבע לבן, עלייה לכביש ב-4/2011 33,000 ק"מ עדיין באחריות היצרן. שמורה ומטופלת,נקייה מתאונות לחלוטין. מבקש מחירון לוי יצחק. 050-9030713
  19. למכירה מערכת הכוללת: 1. רדיו דיסק BT/USB ושלל אפשרויות כיול-KENWOOD BT-61 2. מגבר 4 ערוצים JL AUDIO XD4004 3. מגבר 2 ערוצים JBL ,הסידרה הישנה והחזקה, BP180.2 4. רמקולים קואקסיאלי POLK AUDIO MM651, 2OHM 5. סאבוופר בתיבה INFINITY KAPPA PERFECT 10.1 כל הציוד שמור ובמצב מעולה לבנתיים מותקנת ברכב אך תפורק בימים הקרובים. העדיפות למכירה של כל המערכת כיחידה במחיר 4000 ש"ח ישנה אפשרות לרכוש בחלקים: 1. 1200 ש"ח 2. 1200 ש"ח 3. 900 ש"ח 4. 800 ש"ח 5. 1000 ש"ח 050-9030713 גיא לא לשלוח ה"פ אני לא מקבל אותן !!!
  20. הקפצה המגבר עומד למכירה ללא החלפה,תודה וסליחה לאלו שפנו על החלפה.
  21. ברשותי הסאב הנ"ל ואני מעוניין להחליף אותו תמורת 2 סאבים 8 אינטשים עדיף בתיבה. הסאב שלי בעל סליל יחיד של 4 אוהם ובמצב מעולה,מעולם לא עבר תיקון ומגיע בתיבה,הסאב הוגבר עם JL AUDIO XD400/4. מעוניין בסאבים טובים עם התנגדות סופית של שניהם ביחד של 4 אוהם. יצירת קשר בה"פ
  22. הקפצה
  23. למכירה מגבר קטנטן במימדים וענק בצליל, מותקן אצלי מתחת לכיסא הנוסע הקדמי ודוחף אצלי רמקולים קדמיים וסאב . במצב חדש לגמרי,עדיין מותקן אצלי ברכב כך שניתן לשמוע ולהתרשם. http://www.jlaudio.com/xd400-4-car-audio-xd-amplifiers-98261 מחיר מבוקש 1200 ש"ח (לא גמיש) מי שמעוניין קיים גם שלט לשליטה על עוצמת הסאב או על כל הערוצים בו זמנית השלט ניקנה בניפרד ולכן גם ימכר בניפרד תמורת 200 ש"ח. מיותר לציין שהמגבר תקין לחלוטין ומעולם לא עבר תיקון. נימצא באזור נתניה שאלות יש להפנות בה"פ. תודה למתעניינים.
  24. גם לי הוצע כזה,של חברת TMC. למישהו יש מידע אמין על החברה (לא מהאתר שלהם)?
  25. שבחיבור סופי נותנים 4 אוהם. עדיפות לסאבים בתיבה אחת. ניתן גם לבצע החלפה על סאב INFINITY KAPPA PERFECT 10.1 בתיבה.
×
×
  • תוכן חדש...