שלום רב,
כאשר אני רוצה לעצור עצירה מלאה עם הרכב אני מרגיש שהברקסים הופכים לרכים מאוד - הדבר קורה בעיקר שהאוטו חם. אני צריך ללחוץ עוד ועוד על הדוושה כדי לגרום לרכב לעצור לגמרי. לקחתי את האוטו לבדיקה ובמוסך לא מצאו שום בעייה עם הברקסים. במהלך נסיעה רגילה הברקסים מגיבים טוב מאוד, הבעיה מתחילה במהירות ממש נמוכה ורק כאשר אני מבצע עצירה מלאה. מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש על העזרה.