Jump to content

אמנון ברק

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אמנון ברק

  1. תודה לכלום על התשובות אני חיה בארה"ב ולצערי לא ממלאים כאן את גז הפראון הישן. זה נגד החוק. אנסה להתייעץ עם מזגניסט אחר... תודה
  2. שלום בעלת הונדה סיוויק שנת 1990. החימום עובד מצוין, המזגן לא מקרר. במוסך אמרו שכבר לא מתמשים בגז הקיים במערכת הקירור הנוכחית ויש להחליף את מערכת למערכת חדשה (וידידותית לסביבה) ורק אז ניתן יהיה לבדוק האם בכלל יש בעיה במזגן.... האם התופעה מוכרת במכוניות ישנות? תודה
  3. שלום רב, כאשר אני רוצה לעצור עצירה מלאה עם הרכב אני מרגיש שהברקסים הופכים לרכים מאוד - הדבר קורה בעיקר שהאוטו חם. אני צריך ללחוץ עוד ועוד על הדוושה כדי לגרום לרכב לעצור לגמרי. לקחתי את האוטו לבדיקה ובמוסך לא מצאו שום בעייה עם הברקסים. במהלך נסיעה רגילה הברקסים מגיבים טוב מאוד, הבעיה מתחילה במהירות ממש נמוכה ורק כאשר אני מבצע עצירה מלאה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש על העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...