שלום לכולם,
יש לי בעיה שמטרידה אותי כבר חודשיים.
הפורד שלי התחממה, המכונאי החליף רדיאטור והרכב עדיין התחמם,
שבוע אחרי הוא החליף טרמוסטט והבעיה לא תוקנה,
בשבוע שלאחר מכן הוא הגה רעיון "גאוני" לפיו אם אכוון את פנים הרכב על חימום המנוע לא יתחמם,
כמובן שבתנאי מזה"א הנוכחי אי אפשר לנהוג עם חימום, אז שוב החזרתי לו את הרכב כרגע הרכב אצלו ולטענתו הוא לא מצליח לאתר את התקלה.
למישהו יש מושג מה ניתן לעשות, ומדוע אם פנים הרכב על חימום המנוע לא מתחמם?
אשמח לכל רעיון