Jump to content

Omeckron

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Omeckron

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי! לאחרונה קיבלתי מזדה 3 ספיריט (לא ההצט'באק) מודל 2004. בספר ההדרכה רשום שיש שני סוגים של רדוי דיסק, האחד עם צ'יינג'ר והשני ללא. בנוסף גם רשום איך ניתן לזהות בין השניים. זיהיתי את הרדיו שלי כעם צ'יינג'ר (לטענת הספר הצ'יינג'ר מובנה ברדיו ולא בתא המטען כמו בד"כ). זיהיתי אותו כך פשוט יש יש לי כפתורים כדי לברור בין דיסקים וכפתורים שקיימים רק בסכמה של הרדיו עם הצ'יינג'ר לפי הספר. הבעיה מתחילה כשאני מנסה "להטעין" את הצ'יינג'ר, לפי הספר אני אמור להכניס דיסק, להחזיק את הכפתור "LOAD" לשתי שניות ואז תופיע הודעה "IN" ואמורה להיות לי היכולת להכניס עוד דיסק - אלא שלא ההודעה קופצת וגם הרדיו לא מוכן לקבל דיסק נוסף, הדיסק נתקע בכניסה (אלא אם צריך להשתמש בכוח המקרה). יכול להיות שיש תקלה במערכת? יכול להיות שאני עושה משהוא לא נכון? למישהוא יש ניסיון עם הדגם הספציפי הזה ומוכן לשפוך אור? בכל מקרה אני אתקשר למוסך המרכזי ביום ראשון לשאול אותם אבל רציתי להכין קצת שיעורי בית קודם. תודה!!! יאיר.
×
×
  • תוכן חדש...