אהלן,
אני כרגע עומד בפני קניית רכב בתקציב של כ-50 שקל שייקח אותי כל יום מחולון להרצליה במשך ה-4-5 השנים הקרובות.
חשבתי על לקנות אוטו שיהיה גם מהנה לנהיגה ושלא רק ייקח אותי מנקודה לנקודה.
בכל אופן חשבתי על לקנות את המאזדה MX3 אבל אני פוחד מכך שבגלל שזה אוטו יחסית לא נפוץ יהיו בעיות עם חלפים וכו' (על אף שזה מאזדה) וכן זה יהיה אוטו יחסית ישן 94-96. מצד שני בתקציב שלי אני יכול להרשות לעצמי סיאט איביזה שנת 2002 או פולקסוואגן גולף שנת 1999 שלדאבוני יותר מתאימים לנהיגה היומיומית שאני מדבר עליה (אגב אנחנו מדברים על מנוע 1..
אני די נוטה לכיוון ה-MX3 - רכב ספורט וכו', אך מצד שני אני מפחד שהוא יהיה בעייתי. בקרב של האיביזה נגד הגולף אין לי שמץ של מושג. אולי עדיף בכלל להוסיף אופציות אחרות?
תודה רבה ;]