שלום רב לחברי הפורום.
מחפש מכונית קטנה, חסכונית, אמינה וזולה. כנראה שאקנה פורד פיאסטה ידנית. אני מתלבט לגבי שנת הדגם. חשבתי לקנות שנת דגם 94 כדי להמנע מבעיות בבדיקת פליטת מזהמים בטסט החלות על מכוניות שנת 1995 ויותר. שאלותי היא:
1. אני מעדיף מערכת הזרקה לחסכון בדלק. ממתי קיימות מערכת הזרקה במנועי פיאסטה?
2. קראתי, ואני מקווה שאיני טועה, שבשנת 95 בוצע שינוי דגם הכולל שלדה ומתלים טובים בהרבה. האם גם המנוע שונה? יותר / פחות טוב? מהם השינויים? (גל זיזים? הזרקה? שסתומים?) האם לשנת 95 בהיותה שנה ראשונה לייצור היו מחלות מיוחדות שנפתרו בשנים מאוחרות יותר כמו לכל דגם? האם גם בישראל שווקו הפיאסטות החדשות משנת 95?
3. שנות הייצור שאני מחפש 94-98. האם יש שנה שידועה כבעייתית?
תודה רבה על זמנכם.