יש לי טויוטה פריוויה שנת 93 גיר רגיל אתמול צצה בעיית טורים שעולים ויורדים
האים התופעה יכולה להיות קשורה למחשב?? גם כשטורים יורדים הם לא ממש כמו שצריך עדיין גבוהים
הרכב נימכר למישהו ומחר הוא צריך לקחת אותו מה עושים? יש איזו בדיקה או טיפול כלשהו שאפשר ליבדוק בבית?