Jump to content

השפן הקטן

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי השפן הקטן

  1. יש לכם על מה להמליץ?
  2. יש לך הצעות ספציפיות?
  3. לא נעים להודות, אבל מאז שקניתי את המערכת הקודמת, לא בדקתי את השוק, כך שאין לי מושג מה המחירים היום לדברים ברמה הזאת. מה רצית להציע?
  4. יש לי מערכת ישנה מאוד (13 שנה) וטובה מאוד (פירוט למטה), והגיע הזמן להחליף את הרדיו (כרגע יש באוטו רדיו טייפ של הרמן/קרדון). בחיפושי בצינורות הסטנדרטיים, המקסימום שהגעתי אליו היה אלפיין, ולא נראה לי שהוא מספיק טוב לנ"ל. יש לכם הצעות? דרוש רדיו עם חיבור USB וקליטה מצוינת (התחנות המואזנות ביותר הן התחנות הכי חלשות על הסקאלה). המפרט: מגברים: נקמיצ'י PA 202, PA 102 (לצערי לא כתוב עליהם ההספק) רמקולים: אינפיניטי קאפה 699 DIN אינפיניטי קאפה MK II (35 וואט RMS, ו70וואט Peak)
×
×
  • תוכן חדש...