Jump to content

GoGoMobile

  • הודעות

    30
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי GoGoMobile

  1. אנחנו מדברים כאן על ה 12"... או שזה ה10"? ---(כזה צעיר כבר סנילי?! מה קורה איתי?!)
  2. אתה אומר קדמיים אני משער שאנחנו מדברים על 6.5 ואתה אומר קומפוננט אני משער שאתה מדבר על 6.5 וטוויטרים. עכשיו אם על זה באמת אתה מדבר מה הבעיה להחליף אותם?!ולמה שמת אותם ככה בכלל?
  3. ואם נקודות הגיעו לפח מה כדאי לעשות עם זה כשאין לי כסף לצבוע מחדש? ואם מישהו יודע כמה עולה לצבוע 205??
  4. GoGoMobile

    משחק מכוניות טוב?

    Need For Speed Underground משחק מדהים יצא ממש לא מזמן אבל מה ממכר רצח!!
  5. יש לי גם 205 וגם אצלי נוזר באותו מקום.. (שלוליות ירוקות בכל מקום קטע מצחיק) גם לי אמרו שזה משאבת מים אומרים שהם מתות לבד אחרי כמה זמן 200 שקל אבל עוד לא תקנתי אם אתה יכול להודיע לי מה נגמר אצלך ואיך סדרת את זה אני מאוד מאוד מאוד יודה לך אם אתה יכול ב E-mail אז בכלל סבבה ([email protected])
  6. תשמע אם אתה רוצה לזרוק כסף אני אשמח לקחת אותו וופר 8 אינצ' בתיבה שלא מתאימה לו מחברה שלא קיימת, גם אם תוסיף אותו למערכת סאונד מסריחה ב500 שקל היא בסופו של דבר תשמע פחות טוב איתו מאשר בלעדיו ומה אתה צריך פרויקט מצולם?! תשמע אם אתה לא יודע לדפוק מסמרם בעץ תמונות לא יעזרו לך נ.ב. סאב אקטיבי זה לא "כמו שצריך"
  7. דבר ראשון הייתי נועל את הדלתות. אחרכך הייתי מחכה שמישהו הייתי אומר איזור ה25.. אחד שנראה מקושר עם כסף היה עומד לפני האוטו ואז הייתי מכניס רייס מטורף ישר לתוך המכונית לפני ומרים אמברקס.. היינו חוטפים מכות היו הולכים כמה חלונות אולי א אפילו דקירה או 2 אבל בסוף היה מי שישלם לפחות אני יודע שיש שם איזה אידיוט בלי רגליים שאני יוכל לתבוע .
  8. בדיוק לא מזמן בכלל עשיתי תיבה לסאב לרכב... (וואלה במקרה 12'' של פיוניר) קודם כל אתה צריך להחליט איזה תיבה אתה רוצה לבנות לו... תכלס יש איזה 5 סוגים אבל מה שהכי הולך זה או אטומה או בס ריפלקס והשאר גם מסובכות אחושרמוטה ורובם עם יותר מסאב אחד... דבר שני שאתה צריך לעשות זה לתפוש את ההוראות של הסאב (שבאות עם הסאב) ולבדוק מה הנפח המומלץ לתיבה בשביל הסאב הספציפי הזה (כל סאב והנוחיות שלו) עכשיו אתה צריך לשבת ולתכנן תיבה (אני מקווה שהשקעת בשיעורי מתמתיקה.. נפח שטח וכל אלה..חשוב!!) אני הבאתי את הMDF מנגר ערבי שגם חתך לי את זה ממש בזול (עבודה לא מדהימה מי יודע מה) אם יש לך שאלות.. או אם אתה רוצה לקנות תיבה יש לי אחת ספייר (אם כבר בונים אז 2 ) אה ו.. סאבים לאוטו באים או ב4 אוהם או ב2 (נדיר אבל קיים) סאבים לבית באים ב8 אוהם (בדרך כלל, צריך לבדוק עם המגבר)
  9. Maserati אם כבר אנחנו מדברים על זה.. .. איך מעלים את הסל"ד בפג'ו?
  10. 4X45 אמרנו לא?! OK בעברית פשוטה זה אומר 45 וואט X 4 רמקולים. מזה אנחנו מבינים שאם אתה רוצה לקנות רמקולים בהנחה שאתה לא רוצה לשרוף אותם כדאי שתקנה לפחות 45W RMS (רצוי יותר אבל לא הרבה יותר במיוחד ם אתה לא מתכוון לחבר מגבר חבל על הכסף 50W יהיה ממש סבבה)
×
×
  • תוכן חדש...