מי שיודע גם האם הוספת פילטר פתוח ו\או אגזוז לחץ יכולים להשפיע משמעותית על צריכת הדלק ברכב,על הביצועים שלו או על האמינות שלו?
חברה כל השאלות ששאלתי ממש חשובות לי אז אנא ממכם תגיבו
שלום,אני מתעניין כרגע באופל קורסה שנת 94 דגם joy(מנוע 1,400).
הייתי רוצה לדעת האם הוא צורך הרבה דלק.
ואם הוא עושה הרבה בעיות....
אם מישהו יודע עוד דברים על האוטו הזה שיכתוב בבקשה!
תודה מראש ושבוע טוב!!!