שלום לכולם!
קניתי טויוטה קורולה 97' עם הרדיו טייפ המקורי!
אני מעוניין לקנות משהו פשוט וטוב.
אני מתלבט בין SONY דגם GTU410U
לבין SOUNDTECH 45664
בשניהם יש כניבה לUSB אבל הSOUNDTECH זה DVD עם מסך קטנצ'יק
2.5' .
מה אני אקבל איכות יותר טובה? או שניהם אותה איכות?
והאם זה נכון שהרדיו דיסק עם USB הם בעיתיים?
תודה...