Jump to content

ALLONI

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ALLONI

  1. אני בעניין, רק תודיע איך לשלם ומתי והיכן לאסוף את זה. אבל לא את הפשוטה של ה 30 דולר.
  2. יש לי חבר רוצה לקנות פולו שנת 2000 אוטומטית. השאלה היא מכיוון שהוא שמע שיש הרבה בעיות בהילוכים של הפולסווגן האם יש בזה משהו???
  3. תודה. כנראה באמת שאלך על זה.
  4. שלום לכולם! קניתי טויוטה קורולה 97' עם הרדיו טייפ המקורי! אני מעוניין לקנות משהו פשוט וטוב. אני מתלבט בין SONY דגם GTU410U לבין SOUNDTECH 45664 בשניהם יש כניבה לUSB אבל הSOUNDTECH זה DVD עם מסך קטנצ'יק 2.5' . מה אני אקבל איכות יותר טובה? או שניהם אותה איכות? והאם זה נכון שהרדיו דיסק עם USB הם בעיתיים? תודה...
×
×
  • תוכן חדש...