Jump to content

nba

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nba

  1. קיבלתי את ההצעה.. תודה וחג שמח..
  2. כן אבל יש צופצי'קים שאמורים להכנס לפלטה, זה לא כזה פשוט..
  3. שלום לכולם, יש לי קולט 98. גנבו לי את המגש, אני לא מוצא מגש מפירוק, אתם מכירים מישהו שיודע לבנות אחד כזה?
  4. אתה לא מבאס, אני מסכים איתך.. אבל ככה התחלתי עם מחשבים, שאסור לגעת אם לא מבינים, בכל זאת נגעתי וככה התפתחתי.. אז כמובן שאני עכשיו לא יוריד מנוע, אבל דברים בסיסים.. תודה על התשובה..
  5. טנקס..
  6. תודה על התשובות, אעשה חיפוש..
  7. המנוע עשה 170. זה שמן גיר אם אני לא טועה.. ומזה רינגים?
  8. OK, ומה לדבי הבעיות או התופעות שיש לי ברכב? אתה יודע ממה זה נובע?
  9. שלום לתותחים! ברשותי קולט שנת 98, קניתי אותה לא מזמן, הספקתי לעשות טיימינג במוסך. (טיפול). פירקתי את פילטר אוויר וראיתי שהוא מלא שמן, לא יודע איך הגיע לשם שמן, בכל מקרה קניתי פילטר חדש ואני מחליף אותו.. אני מבקש עוד טיפים ועצות לטיפול לרכב, אני רוצה לעשות אז זה לבד ככל האפשר..כמובן לא לעשות דברים שמצריכים מוסך.. יש פעמים שהרכב נוסע מהר, יש פעמים שהרכב לא זז. כשאני בנסיעה ונותן קיק הרכב לא מגיב לקיק הזה..האוטו מאיץ רק בהדרגה.. כמו כן, אם אני במצב עמידה הרכב כן מגיב לקיק. אני מרגיש שהרכב לפעמים חנוק.. דעתכם ועצות יתקבלו בברכה.. תודה רבה !!
  10. עדכון, פרקתי את הפלסטיקים ברכב בשביל להגיע לאזעקה ועקבתי אחרי החוטים וראיתי שהיה שם כבל מנותק שקשור לפתיחה (אחרי בדיקה). חיברתי חזרה אבל ללא הלחמה, (לא היה בהשיג יד). תודה לכל העוזרים.
  11. הבנתי, OK תודה ושיהיה שבת שלום..
  12. מה מחיר של אזעקה חדשה אתה יודע?
  13. יש משהו בחינם היום? עוד משהו שמדובר על רכב?
  14. אני יודע למה התכוונת, זה לא קורה, אפילו אין רעש שזה נפתח ו\או נסגר.. הייתי בתוך האוטו וראיתי שזה אפילו לא נפתח, רק נסגר..
  15. לא לא, זה פשוט ננעל ולא נפתח, בדקתי את זה גם שהדלתות פתוחות וגם כשהן סגורות.. מישהו יודע מה אני יכול לעשות בשביל לפתור את זה?
  16. ואני בודק את החוטים שמצאים בדלת נהג שמחוברים למנוע? אם אני בודק עם מנורת ביקורת את החוט והאור נדלק זה אומר שהמנוע לא תקין לא? ואם הוא לא תקין, איך הוא נועל?
  17. מישהו??
  18. מיציבושי קולט 98 אם אני משתמש עם המפתח, אני יכול לנעול ולפתוח, דרך השלט רק לנעול..
  19. היום נעלתי את הרכב עם השלט של האזעקה, וכשלצחתי שוב בשביל לפתוח, זה פשוט לא פותח. בקיצור, רק נועל את הרכב.. מישהו יודע? מכיר? אני אציין גם שאם אני נועל את הדלת של הנהג מתוך הרכב בצורה ידנית, זה ננעל גם בצד השני.. סוג האזעקה אני לא יודע.. תודה מראש.
  20. הבנתי, תודה לכולם על התשובות..
  21. וחוץ מהעובדה הזאת.. אבל זה משפיע איכשהו על צורת הנסיעה?
  22. אם כבר פתחת שרשור בנושא, האם זה חוקי בחלונות האחוריים?
  23. יש חור בצינרת של האגזוז, חור עליון, באמצע, אפשר להגיד חור שעושה רעש עדין. (עדין אבל אני לא אוהב) איך זה משפיע על הנסיעה של הרכב אם בכלל?
  24. הבנתי, תודה רבה..
  25. אה אוקי.. יש איזה דרך לעשות מיוט אוטומטי לדיבורית? (אין לי חוט כזה ברדיו דיסק)
×
×
  • תוכן חדש...