שלום לתותחים!
ברשותי קולט שנת 98, קניתי אותה לא מזמן, הספקתי לעשות טיימינג במוסך. (טיפול).
פירקתי את פילטר אוויר וראיתי שהוא מלא שמן, לא יודע איך הגיע לשם שמן, בכל מקרה קניתי פילטר חדש ואני מחליף אותו..
אני מבקש עוד טיפים ועצות לטיפול לרכב, אני רוצה לעשות אז זה לבד ככל האפשר..כמובן לא לעשות דברים שמצריכים מוסך..
יש פעמים שהרכב נוסע מהר, יש פעמים שהרכב לא זז.
כשאני בנסיעה ונותן קיק הרכב לא מגיב לקיק הזה..האוטו מאיץ רק בהדרגה..
כמו כן, אם אני במצב עמידה הרכב כן מגיב לקיק.
אני מרגיש שהרכב לפעמים חנוק..
דעתכם ועצות יתקבלו בברכה..
תודה רבה !!