חברים, אני מחפש יד-שניה עד 50,000 תקציב סופי עם הילוכים (לא אוהב אוטומט). הברורים שלי עד עכשיו, ועצות שקיבלתי מהפורום הזה השאירו אותי עם האופציות הבאות: פז'ו 206, סוזוקי סוויפט, הונדה ג'אז, סוזוקי איגניס.
על כולם מדובר יד-שניה ולא מודלים 2004 ומעלה. הצרכים שלי היו ונשארו: נהיגה בתוך העיר לרוב עם יציאות לטיולים בכל הארץ בסופי-שבוע עם אהבה לרדת קצת לשבילים מהכבישים. הדרישות שלי הן בעיקר: צריכת דלק, עלות טיפול/חלפים נמוכה, נוחות נסיעה וכמה שיותר מקום אחסון. התעניינתי בג'יפונים והבנתי שאו שיהיה לי יקר מדי או שמה שאני יכול להרשות לעצמי לא יהיה טוב כל-כך (כמו הטריוס שפסלתי כבר). בינתיים שמעתי כמה דעות שליליות על ה-206 (חלפים יקרים וקצת חוסר אמינות) אבל הונדה ג'אז וסוזוקי סוויפט ידניות קשה לאללה למצוא. לדבי האיגניס אשמח לשמוע כי מה שקראתי עד עכשיו לא עשה לי חשק. אולי מישהו יודע על ג'יפ עירוני אחר שכדאי לי? משהו עם צריכת דלק יחסית נמוכה ושלא ירוקן לי את הארנק עם הביטוח?
חברים - אשמח מאוד לעזרתכם כי ככל שאני צובר יותר ידע, אני נהיה יותר מבולבל.