שלום,
לפני כשנה קניתי סיאט קורדובה בעקבות המלצות בפורום הזה, אחרי שחיפשתי רכב קטן ואמין עם בגז' נוח.
לצערי הסיאט הושבת וכעת אני שוקלת ליסינג מימוני (נואשתי מרכישת יד שניה).
הבחירה הראשונה שלי היא כמובן הקורדובה שהייתי מאד מאד מרוצה ממנה, אבל בדקתי וראיתי שהסקודה פאביה ספייס אמביאנטה תעלה לי פחות, ועונה על הדרישות שלי באותה מידה (אותו גודל בגז', שזה חשוב, ואותה צריכת דלק כמו הקורדובה).
האם יש לפאביה חסרונות משמעותיים לעומת הקורדובה? האם מבחינת בטיחות ואחיזת כביש יש הבדל לכאן או לכאן? מדובר על דגמים חדשים מודל 2008.
שאלה נוספת, כללית, לגבי ליסינג- מעבר להשוואת מחירים, למה צריך לשים לב כשבוחרים את החברה? איך אני יכולה לדעת שמדובר בחברה אמינה שלא תקרוס עוד שנה?
תודה!