Jump to content

itshak33

  • הודעות

    84
  • כאן מאז:

הנקודות של itshak33

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הערכה לפי בדיקת הקומפרסיה ובלאי החלקים
  2. העבודה נעשתה במוסך מזייד חליחל עבודה ממש תאווה לעיניים .יסודית ,אמינות ,ומקצועית ,ומכל הלב זמן עבודה יום אחד. תוצאות סחיבה מעולה כמנוע חדש פעולה שקטה של המנוע .במנוע המיובא הוחלפו 1.רצועת טיימינג 2.מחזירי שמן קדמיים ואחורי 3.צינור מיים קרוע ומי קירור 4.טרמוסטט 5.פילטר שמן אורגנלי ושמן מנוע סינטטי מלא 6 שיפוץ בית מצערת 7.צינור אוויר מרכזי ממסנן לבית מצערת, כל זאת בעלות 4200 שח מחיר מציאה ועבודה נהדרת ומקצועית. לא נותר אלא להודות לבעלי המוסך האחים מרוואן ומזייד לבית משפחת חליחל עם ידם והלב הרחב ...
  3. בני צדקתה. ולך באמת נסיון רב הטבעות שחוקות והמנוע חלש לאחר בדיקת קומפרסיה אחוזי נפילת לחץ בהפרשים של 30 אחוז מעידות על שחיקה מסיבית של הטבעות והבוכנות .בלי לחשוב פעמיים נזכרתי בך ודניאל ובעל המוסך מאזדה שהרינגים שחוקים ולא נותר מידית לומר למוסכניק להחליף מנוע מיבוא .שזהו הדבר הנכון לעשותו ..אין טעם ולא שווה לשפץ .העלות והחשש שגם השיפוץ לא מבטיח שהבעייה לא תחזור... לא נותר אלא להודות לכם בההחלטה המהירה והנכונה שלי בחיזוק דעתכם המנוסה...
  4. יקיר ידידי .היום הייתי במוסך ולאחר בדיקת קומפרסיה ההפרשים של שני בוכנות ב30 אחוז נפילה. וקבע המוסכניק בוודאות הרינגים משופשפים קרי מנוע גמור. בלי לחשוב פעמיים אמרתי למוסכניק שיחליף מנוע עלות המנוע אחר מעמ 2500 שח פלוס עבודה 1000 שח ביחד 3500שח נשמע הגיוני וטוב מנוע מיבוא.ליקיר ידידי החלקים בחצי אוברול היא עלות כמעת יותר מליבא מנוע ולהחליפו.מה עוד שהחלפת הרינגים והליטוש וחצי האוברול שאתה מתכנן לעשות ,עלול לא להצליח כיוון שרק החלפת רינגים זה דבר זמני לכמה עשרות קילומטרים.ובכך תצטרך להחליף גם בוכנות וההשקעה תיהיה גדולה ולא כדאית .והדבר הנכון הזול יותר הוא מיובוא מנוע ולהחליפו.
  5. כן אתה צודק אבל במוסך מאזדה הוסבר שגם זה סימן לרינגים משופשפים ולמרות שהוסבר למוסך שרק בהנעות ראשונות ולאחר התחממות העשן נעלם ובטורים גבוהים לא יוצא כלל עשן לבן.האם לדעת המומחה יעזור בהחלפת גומיות למובלי שסתומים שזה נשמע לי הגיוני האם מנסיונך האישי בהתמחות במאזדה כפי שציינתי את סוג הרכב הבעייה תסתדר לאחר החלפת הגומיות?
  6. עשן ואדים כמו מסוך של טנק וזה מפסיק לאחר שהנוע מתחמם יכו להיות שזה שמן או חדירת מים?
  7. לאחר התחממות המנוע אין עשן .האם זה בעיה של שריפת מים? או שמן?יש לציין שהמנוע לא מתחמם ולא מזייף. אבל חסר מים .
  8. חיישן חמצן עם כבל חשמל מזוהה ,אבל ישנו צינור שמחובר עם ניפל מתחת לסעיפת הפליטה שאיני מזהה מהו?
  9. נסיעה ללא מזגן הגיר מתנהג כשורה וכושר הסחיבה של הרכב מעולה ומצויין ,אבל בעת הפעלת המזגן הגיר עצבני ובועט בהילוך שני, כאשר כושר הסחיבה של הרכב בעליות קטן משמעותי מאשר ללא פעולת המזגן .א.למה הבעיטה מופיעה בעת פעולת המזגן? .ב. ולמה כושר הסחיבה של הרכב קטן משמעותי בעליות ?
  10. `אין צל של כל ספק שיש לך בעייה במערכת הקירור והיא נובעת מסתימת המצנן או משאבת מים לא תקינה ולעקוב אם המנוע לא מתחמם ,וללכת דחוף למוסך מפני שיש חשש שאם תמשיכי ליסוע ברכב אזי חלילה להגרם נזק לראש המנוע ובלוק.
  11. לברזלי לחצתי פול גז הכבל מתוח ואין אפשרות לתת שפיל חופש כיוון שהאום במתיחה עד הסוף והכבל עדיין מתוח. מסקנה אין אפשרות לעשות חופש כאשר הכבל לחוץ בעת לחיצה מלאה של הדוושה.
  12. יקיר לא נסיתי בלחיצת הולד, אבל יש בעיה בזמן נסיעה בירידה ובהפעלת ההולדבd נתפס ולא ניכבה הנורית ,עד שאני מוריד הילוך לs1 .
  13. בזמן לחיצה פתאומית ובזמן עקיפה מורגש בבירור שאין קיק דאון ,ולאחר ניקוי בית מצערת ומנוע צעדים לא חל שיפור. מהו הגורם העקרי לבעיה זו?
  14. לאחר החלפת מים ובדיקת לחץ ברדיאטור שאין בריחת לחץ .מופיעות כיתמי שמן ברדיאטור מה דעתכם הבעייה ?
×
×
  • תוכן חדש...