Jump to content

אלה222

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלה222

  1. שלום לכולם, אני מבקשת את עזרתכם בבחירת רכב . אני צריכה אותו לנסיעות עירוניות,ולנסיעות בינעירוניות קצרות. רוב הזמן אני נוסעת יחידה ולפעמים עם 3 ילדים. אני מחפשת רכב אמין ,חסכוני וזול לתחזוקה. לפי מה שקראתי בפורום גיר ידני יותר חסכוני מאוטומט. האם בכל מצב? או שזה משנה אם הנסיעה היא בעיר או בכביש מהיר? לפי חיפוש בפורום עלו לי כמה אופציות: פורד פיאסטה (דינמיק?) אונו,פונטו רנו קליאו (אמין?) אני נוטה יותר לפיאסטה,האם היא מרווחת יחסית לקטנות אחרות? ואם יש לכם הצעה אחרת אשמח לשמוע. היתה לי ג'סטי 92' 1000סמ"ק. בקושי סחבה עם מזגן והרעישה במהירות 80-90.אבל אני לא מתלוננת כי בסה"כ לקחה אותי לאן שרציתי . אבל הפעם אני רוצה קצת יותר מזה... כל תגובה תתקבל בברכה
×
×
  • תוכן חדש...