Jump to content

עזרי1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של עזרי1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום אני מעוניין להחליף מנגנון הגה הדראולי של רנו אקספרס, במשופץ או מפירוק, אשמח לקבל יעוץ מחברי הפורום בנושא, יש נזילת שמן (כחצי ליטר בשבועיים) 1) איך לעשות זאת לבד, 2) מקום לקנות חלפים בזול באזור פ"ת, 3) איזה כלים אני צריך,? למי שיש תמונה של החלק אשמח לקבל, תודה לכולם!
  2. הי! אני מעוניין להוסיף/להחליף תאורה בדש בורד לתאורת לדים (LED) מי יודע איך ? או מי שעשה זאת בעבר? תודה לכולם....
×
×
  • תוכן חדש...