Jump to content

STI

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של STI

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. יש קיט חצאיות וספויילרים לאימפרזה wrx sti ? ועוד שאלה: האם מספר הצילנדרים משמעותי או הגודל שלהם?
  2. מה המצב כולם??.. יש לי שתי שאלות לגבי קיט יניקה ישירה ,מקווה שתענו.. 1.למה מתכוונים שאומרים ישירה? כלומר לאן הוא מתחבר ישירות? 2.האם אפשר להתקין יותר מקיט אחד באוטו?
×
×
  • תוכן חדש...