שלום,
יש לי הזדמנות לקנות ג'יפ טיוטה לאנד קרוזר 2007, דגם לאקצ'ורי, 0 קילומטראז'.
האוטו הינו מרכז של ליסינג, הובא מייבוא אישי (ובעקבות אי יכולת תשלום של האדם הרכב מוצע למכרז).
יש באוטו כל התוספות האפשרויות, די.וי.די, ריפודי עור, מערכת, ממש הכל.
רציתי לדעת האם ישנה בעיה בקניה של ייבוא אישי כמו בעיה בהחלפת חלקים? מה הסיכונים בקניה כזאת?
ובכלל, כל דבר שאתם מייעצים לי לשים לב אליו, והאם כדאי לקנות כזה אוטו.
תודה רבה, אודה על תשובה מהירה בעקבות לחץ לקניה.
אחלה פורום