Jump to content

מהה

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מהה

  1. האם הדבר נחשב לפגיעה בערך הרכב? נאמר לי יחשבו שנעשתה תאונה ובגלל זה נגרם תיקון צבע. תודה רבה רבה! ואחכה להמלצות למקום בחיפה והסביבה
  2. במידה וזה רק חלק מהרכב (בצד אחד מעל החלון) האם אצטרך לצבוע את כל הרכב או רק את החלק המבוקש? יש מקום מומלץ שלא יקרע במחיר ויעשה עבודה טובה?
  3. היי חבר'ה, יש לי רכב לבן, והשמש כנראה עשתה לו נזק בצבע, וכעת שכבה מתקפלת ושנוגעים בה היא כביכול ללא ציפוי וזה גם מגעיל מה עליי לעשות על מנת לתקן זאת ? איני רוצה שזה יחמיר ויתפשט. חשוב לציין כי יש לי שני ידיים שמאליות... אז..... אגב, אני מחיפה מצ"ב תמונות - טנקס
  4. הרכב הינו גולף 2001, מנוע 1600, עשה 85,600 ק"מ. אז אתה אומר שעדיף ללכת על ההצעה של מוסך עוז? להתעקש על הדברים שכתבת לי? ד"א מישהו מכיר פחח טוב (גם צבע) וזול (יחסית ) באזור חיפה?
  5. נכון.. וגם שאלתי אותו אם זה שמן סינטטי.. והתעקשתי על כך.. והוא אמר שזה סינטטי. בכלליות, חסר דברים חשובים אשר צריך לבדוק\להוסיף בטיפול שכזה?
  6. שלום, הייתי היום בביקור במוסך לצורך טיפול קטן ורצועת טיימינג. להלן ההצעות שקיבלתי, ממוסך צ'מפיון חיפה ומוסך עוז מורשה צ'מפיון, אני ממש לא מבינה בנושא.. אודה לכם אם תמליצו לי על איזו הצעה ללכת. בכל זאת, אני בחורה.. ואני מקווה שלא תדחפו לי סתם דברים\חומרים\טיפול נכון צ'מפיון מוטורס - שרות בקרה – 105 ₪ הו"ז רצועת תזמון 525 ₪ פקק לאגן – 8.80 מסנן שמן – 59.50 ₪ שמן 50200ל4 – 212 ₪ שמן50200ל1 – 53 ₪ מסיר פייח – 95 ₪ סבןם – 10 ₪ נוזל קירור – 38 ₪ רצועת תזמון – 145 ₪ מותחן רצועה – 365 ₪ משאבת מים – 385 ₪ סה"כ – 2039 ₪ כולל מע"מ – 2355 ₪ מוסך עוז – מסנן שמן – 59.50 ₪ שמן מנ40W5 – 45 ₪ טבעת אטימה – 2.20 ₪ רצועת תזמון – 145 ₪ מותחן רצועה – 365 ₪ רצועת מנוע – 112 ₪ משאבת מים – 385 ₪ נוזל קירור – 38 ₪ עבודה טיפול קטן – 160 ₪ עבודה טיימינג – 380 ₪ סה"כ – 1691 ₪ כולל מע"מ – 2000 ₪
  7. האמת שעשיתי כמה וכמה חיפושים לפני שכתבתי את ההודעה, אך לצערי לא מצאתי :\ לפחות לא על סוג הקוסמטיקה שאני התכוונתי. חשבתי פשוט להחליף את כל הפאנל אם זה בכלל אפשרי, זה פשוט ממש מכוער. כמה צריך לעלות דבר כזה? (צביעה, החלקה, מה שהתכוונת). תודה.
  8. שלום, יש לי גולף 2001, לצערי, החלקים הפנימיים (איפה שהרדיו דיסק, מחזיק כוסות, גיר, מאפרה וכו') נהיו די מגעילים. נראים כאילו הפלסטיקה (או הציפוי גומי הזה) פשוט נאכל. הייתי מאוד רוצה להחליף את זה או קראתי על אפשרות צביעה (אם בכלל אפשרי). מה אתם מציעים לי לעשות בנושא? זה מאוד מכער את הרכב.
  9. החיישן הוחלף לפני שבוע בלבד! (הרכב עבר טיפול כללי בינואר). אני אחזור למוסך, הבעיה שאוכל לעשות זאת רק ביום שישי. האם יש סיכון לרכב אם אמשיך לנסוע במצב כזה? (אין לי מושג במכוניות).
  10. אני מחיפה. זה ממש מתסכל כי זה רכב שנקנה כעת. האם בעיה זו יכולה להיות בגלל החיישן טורים שהוחלף? האם לנסוע במצב כזה זה מסוכן או יכול לגרום נזק לרכב? (זה פשוט מעצבן הרעידה הקטנה הזאת, לא יותר מזה).
  11. האוטו עבר בינואר טיפול.. ייתכן שזה קשור לחיישן טורים? מכיוון שלפני שבוע החלפתי חיישן, והיה איתו בעיה באזור ה-2000 טורים וחזרתי והחליפו שוב. ייתכן שזה נובע מבעיה בחיישן?
  12. שלום, יש לי גולף 2001, מנוע 1600, אוטומטית. כאשר אני עוזבת את הגז ישנה קפיצה קטנה באוטו. שמתי לב כאשר אני עוזבת לאט יותר את דוושת הגז, הקפיצה נהיית יותר קטנה. מה יכולה להיות הבעיה? עוד מישהו התנסה עם הבעיה הזאת?
  13. שלום, רציתי לקבל חוות דעת בקניית גולף 99, 1.8, 125 כ"ס, 80 אלף ק"מ. האם לרכב יש שוק או שאתקל בבעיות במכירתו? צריכת דלק סבירה? כל אינפורמציה, תודה.
  14. שלום, יש לי הזדמנות לקנות ג'יפ טיוטה לאנד קרוזר 2007, דגם לאקצ'ורי, 0 קילומטראז'. האוטו הינו מרכז של ליסינג, הובא מייבוא אישי (ובעקבות אי יכולת תשלום של האדם הרכב מוצע למכרז). יש באוטו כל התוספות האפשרויות, די.וי.די, ריפודי עור, מערכת, ממש הכל. רציתי לדעת האם ישנה בעיה בקניה של ייבוא אישי כמו בעיה בהחלפת חלקים? מה הסיכונים בקניה כזאת? ובכלל, כל דבר שאתם מייעצים לי לשים לב אליו, והאם כדאי לקנות כזה אוטו. תודה רבה, אודה על תשובה מהירה בעקבות לחץ לקניה. אחלה פורום
×
×
  • תוכן חדש...