Jump to content

גלציר

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של גלציר

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם..! יש לי אוטו יונדאי אקסנט גיר אוטומטי ושאני נוסע במהירות 60-70 רק שאני שם גז האוטו רועד לי.. יש כזה וויברציה באוטו מה הבעיה? תודה לעוזרים...!
  2. אני עוזב את הקלאץ' הכי איטי שאפשר.. ואני שם קצת גז אבל היה לי אוטו לפני בפרטנר וזה לא רעד לי בכלל... ואני נוהג באוטו כבר איזה 3 שבועות
  3. שלום..! יש לי אוטו פג'ו פרטנר ושאני עוזב קלאץ' בהילוך ראשון האוטו רועד כזה ואז כרגיל.. למה האוטו רועד לי שאני עוזב את הקלאץ'? תודה לעוזרים...!
×
×
  • תוכן חדש...