Jump to content

guy3107

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי guy3107

  1. בהחלט. לא שמעתי את המונח הזה (CarPC) אף פעם. איפה אני יכול לקרוא עליו ? תודה!
  2. אהלן. יש לי סאאב 900. אני מחפש מערכת מולטימדיה (כולל - GPS, דיבורית, מצלמת רוורס, USB, כרטיס זכרון, כפתור ווליום מסתובב) עד היום ראיתי כמה דגמים - אבל נראה שלכל אחד חסר משהו. 1) קנווד 5022 - אין כרטיס זכרון, והעברית של הדיבורית הפוכה 2) media touch (משווקת ע"י מוטורולה) - אין חיבור USB, הדיבורית לא קוראת את אנשי הקשר מהטלפון 3) OWA DTV2066 - אין כפתור ווליום. התקציב שלי - בערך 8,000 ש"ח לכל החבילה. מישהו מכיר/התקין/קנה/יכול להמליץ על המערכת המושלמת? תודה...
×
×
  • תוכן חדש...