אהלן. יש לי סאאב 900.
אני מחפש מערכת מולטימדיה (כולל - GPS, דיבורית, מצלמת רוורס, USB, כרטיס זכרון, כפתור ווליום מסתובב)
עד היום ראיתי כמה דגמים - אבל נראה שלכל אחד חסר משהו.
1) קנווד 5022 - אין כרטיס זכרון, והעברית של הדיבורית הפוכה
2) media touch (משווקת ע"י מוטורולה) - אין חיבור USB, הדיבורית לא קוראת את אנשי הקשר מהטלפון
3) OWA DTV2066 - אין כפתור ווליום.
התקציב שלי - בערך 8,000 ש"ח לכל החבילה.
מישהו מכיר/התקין/קנה/יכול להמליץ על המערכת המושלמת?
תודה...