Jump to content

asilad

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של asilad

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כנראה שלא הייתי ברור , הבעיה היא שאני לא מצליח לנתק את הידית מהגיר
  2. שלום לכולם! אני צריך לפרק גיר בפולקסוגן lt 46 מודל 2001 ואני לא מצליח לפרק את הידית של הגיר , הגיר הוא גיר רגיל , מישהו אולי מכיר את הרכב ויודע איך לפרק את הגיר? תודה מראש לעונים. דוד
×
×
  • תוכן חדש...