שלום חברים יקרים,
התקנתי אזעקה של רב בריח (ביפר) עכשיו לאזעקה יש אופציה לעלות את מרימי החלונות כלפי מעלה כאשר דרכתי את האזעקה.
מרימי החלונות הקיימים הרכבת מגיעים מהחברה (אדי מערכות התקין אותה בארץ.
המתקין התקין לי את האזעקה פיקס אך לא הצליח לסדר לי שהחלונות יעלו כלפי מעלה עם הדריכה של האזעקה, וכאשר אני סוגר את הרכב עם הנעילה המרכזית החלונות עולים למעלה ללא בעיה כלל.
המתקין טען שהאזעקה ומרימי שמשות לא עובדים עם אותו פולס משהו כזה... ונתן לי את האופציה לאחר והוא ניסה את כל האפשרויות להחליף פשוט את מרימי השמשות.
מה ניתן לעשות כדי שהחלונות יעלו כאשר אני סוגר את האוטו עם האזעקה והחלונות יעלו ?
בררתי מול אדי מערכות הם לא היו שמחים לתת לי מידע כל כך אך אמרו לי שהנעילה מרכזית והמרימי שמשות עובדות על הווינקרים וגם את האופציה הזו המתקין שלי גם ניסה והשמשות לא עלו.
תודה לעוזרים