שלום רב
אני עומד לרכוש סוזוקי בלאנו 2001 לבנה.
אני מחפש אביזרים שיגרמו לרכב להראות "צעיר" יותר.
חשבתי לכיוון של גלגלי מגנזיום יפים וספויילר..
מה אתם חושבים?
על מה אתם ממליצים?
מה הכי כדאי?
בתודה מראש נדב
שלום רב
קיבלתי הצעה לקנות בלאנו
אוט'
יד ראשונה
2001
120,000 ק"מ
אוטו שמור מאוד.
המחיר בסביבות 42-43 אלף.
האם העיסקה כדאית?
למה יש לשים לב?
אילו טיפולים האוטו צריך היה לעבור?
בתודה מאוד נדב,