Jump to content

qwaszx

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של qwaszx

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ברצוני לרכוש את הפונטו החדשה (1.4 אוטומטית) לא ראיתי הרבה כאלה על הכביש, יש הסבר לזה? אשמח לשמוע חוות דעת על המכונית. מה הפרמטרים בעד ונגד.
×
×
  • תוכן חדש...