Jump to content

trance man

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של trance man

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום ברשותי אודי a6 משנת 95 ורציתי שתיעצו לי מה לקנות לה הכל כולל רמקולים סאב ומגבר חוץ ממערכת כי יש לי צ'ינג'ר של סוני * הכותרת נערכה, להבא כתוב כותרת אשר תעיד על תוכן ההודעה.
×
×
  • תוכן חדש...