יש לי פיאט אונו 92 אדומה ובקרוב יעבור זמנה וחשבתי לצייר על המכנסה מנוע (ואם זה יצליח אז גם בצדדים).
הכנתי כבר שבלונה של מה שאני רוצה לצייר, עדיין מתלבט בין שחור לצהוב.
יש לי כמה שאלות:
1. עדיף להשתמש בצבע תרסיס או צבע נוזלי?
2. אם אני משתמש בצהוב? אני צריך צבע בסיס? גם אם אני משתמש בשחור?
3. עשיתי חיפוש על צביעה ומצאתי בעיקר לפלסטיקים, וראיתי שצריך לשייף, זה תקף גם כאן?
אם למישהו יש מדריכון או משהו שמסביר את השלבים, אני אודה לו, כאמור לא צביעה של כל האוטו אלא נגיד קצת פחות מחצי של המכסה מנוע.
ודבר אחרון, זה חוקי לצייר על המכסה מנוע נכון? ( שאלה מעפנה אבל לא ראיתי עד היום מישהו שצייר לעצמו על המכסה מנוע)
תודה