שלום רב,
היום מסרתי פיג'ו 307 שנת 2002 לבדיקה לפני קניה במכון מורשה.
אחד הממצאים מטריד את מנוחתי ואני מצטט: "דימני דליפה קורוזיה בין ראש מנוע ובלוק, קורוזיה בית טרמוסטט, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים."
כיצד הייתם מייעצים לי לגבי רכישת הרכב? האם זה ממצא שפוסל את הרכב? עד כמה זה חמור?
תודה מראש,
ג.ש.