שלו חברה אני חדש כאן
אני אשמח לעזרה ויעוץ
קניתי סופר לנסר 94 יפיפיה
אבל נראה לי שיש לי צורך בכיוון של ההילוכים איך עושים זאת
אני מרגשי שהוא מושך את כל הילוכים טוב
רק הילוך אחד(שלישי )הוא מושך ממש מעט פחות מ1000 סלד
ועובר לרביעי, או שיש לה רק שלושה הילוכים?
בכללי התיבה עוברת חלק מהילוכים מושכת נורא יפה
השאלה שלי האם זה המחשב ?
האם אפשר לכוון את ההילוכים עם המחשב של הרכב
ולסדר את העיניין אני אשמח לתשובות ויעוץ
תודה רבה אושרי