Jump to content

kkdd

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של kkdd

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. קראתי את כל ההודעות בנושא הזה ואני בעצמי רציתי להתייעץ איתכם איזה MP3 לרכב לקנות ומאחר שכבר שאלו וענו והתרשמתי לטובה..... אני הולך על פיוניר 3550 הוא עולה 1500 שקל בערך...... אני היגעתי למסקנה אחרי שקראתי את כל ההודעות שפיוניר יותר טוב וראיתי במו עיניי שנגן רוקפורד FF9120 השמיע לי דיסק של MP3 עם הפרעות ורעשים, והדיסק היה חדש בלי שריטות ואת אותו דיסק שמתי ב פנסוניק שקניתי בדיוטי פרי ושמעתי טוב, למרות שאני לא ממליץ על פנסוניק. תקנה פיוניר 3550 הכי טוב, המליצו לי עליו גם לפני שניכנסתי לפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...