Jump to content

daewoo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי daewoo

  1. אחי אל תיגע לא בסוני ולא ב JVC הם סתם חרא. אני במקומך הייתי לוקח את הרוקפורד.
×
×
  • תוכן חדש...