שלום לכולם...
שמי עומר אני בן 20 מאיזור חיפה
אני מתעניין הרבה ברכבי ספורט ...זה חלק מהחיים שלי...נהניתי להוסיף ידע ולהשכיל עוד באתר קארז פורם
חלום הילדות שלי זה 205 GTI ...ועוד מעט אני מגשים אותו
בהתחלה רציתי 1.9 GTI ....עכשיו אני נעול על MI16
כל מי שיכול לעזור לי או להפנות אותי....הודעה בפרטי....