Jump to content

PsyCraft

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי PsyCraft

  1. שלום אני מעוניין לקנות אימפרזה בין השנים 98-2000 מנוע 1600 ורציתי בבקשה לקבל יעוץ לגבי הרכב,האם הוא אמין האם הוא צורך הרבה דלק ואיזה דגם ומאיזה שנה הכי כדאי לקנות כי יש הרבה דגמים כמו GL GLX גרנד לאונה ועוד כמה שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם ומה הקריטריונים שהכי כדאי לבדוק ברכב הזה.. תודה מראש !
×
×
  • תוכן חדש...