Jump to content

dannys117

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dannys117

  1. היום אמצע נסיעה יצטא לי עשן לבן מתא הכפפות ןמתחת להגה. גרר הוביל אותי למוסך. הצעת תיקון שקיבלתי היא 3000 שח כולל הכל. האם זה מחיר הגיוני? יש מוסך מומלץ בכפר סבא? תודה
×
×
  • תוכן חדש...