Jump to content

e1951

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי e1951

  1. שלום לכולם וחג שמח. המאזדה שלי מאוד נוקשה על הכביש (מרגיש כל אבן). הרגשה שבולמי זעזועים יותר מידי קשוחים. האם ניתן ביכלל לרכך את הנסיעה? אודה על תשובה מראש איבגי.
  2. שלום! אני מבקש לעזור לי ולענות לשאלה: מהו לחץ אוויר בצמיגים של "מזדה- לאנטיס" 4 דלתות שנת 2004? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...