אהלן, רציתי לדעת אם מישהו יודע עד כמה זה דחוף שאני יחליף את הרצועה ב90K אני כבר עברתי את זה השאלה אם הרצועה מחזיקה יותר ו90K זה סתם מרחק ביטחון או שזה ממש דחוף.
מישהו יכול להגיד לי אם החלפת טיימינג זה משהו מסובך שלא כדאי לבצע במוסך לא מורשה?
והאם מישהו מכיר מוסך באזור חולון (עדיף), אזור, בתים , תל-אביב אמין שמבצע את הטיפול במחיר טוב יחסית?
כמובן שאשמח לשמוע מה המחיר הממוצע.
חשבתי גם לבצע את החלפת טיימינג (רק את הרצועה במוסך מורשה) ואת שאר הטיפול של החלפת שמנים וכו' במוסך אחר לא מורשה האם אתם חושבים שזה שווה ויחסוך משהו, או שזה סתם טרטור?
תודה לעוזרים ומצטער על השאלות המרובות פשוט לפי מה שקראתי פה בפורום החלפת טיימינג נראה משהו מסובך שיכול לדפוק הרבה דברים במידה ולא עושים אותו כמו שצריך, ואני מטיבי (לא מבין ממש בטיפולים) פחדן.
תודה מראש עוד הפעם,
ראובן.