צרור תודות לכל מי שהביע כאן את דעתו בענין הפורד אסקורט 69' שנגנבה במוצ"ש האחרון
מחניון "בית בארבור" בת"א.
אז ככה, המכונית נמצאה ע"י המשטרה בשכונת התקווה עם פגיעה חזיתית קשה ולאחר שנבזזו ממנה פרטים רבים.
הגברת הזקנה מתאוששת מהטראומה במוסך ותצא כמו צעירה.
דני
במוצ"ש האחרון (13.1.07) נעלמה מכוניתי מחניון בית ברבור בתל אביב.
מדוב בפורד אסקורט מודל 69' שמלווה אותי מיום הולדתה.
רכב אספנות, צבע תכלת, במצב נסיעה.
אשמח לשמוע מידע ו/או עצה כלשהן.
בתודה מראש,
דני.