שלום לכולם ,
ברשותי פיג'ו 306 , 1800 XT , שנת 95 ,
היום בבוקר כשנסעתי ברכב , שמתי לב כי ההילוכים לא עוברים "כרגיל" אלא באיחור מסוים , הכוונה שגם בלחיצה עדינה על דוושת הגז הטורים עולים ועולים מעבר לנורמל ואז פתאום מתחלף ההילוך .
לאחר נסיעה קצרה - אין גיר !!!! מרגיש כמו ניוטראל .... עמדתי בצד , ולאחר המתנה של רבע שעה , הצלחתי לנסוע חזרה לבית הורי .... ושם שוב - אין כלום !! . שורה תחתונה כשהרכב קר - הוא נוסע ! אני חייב לציין שלפי שבועיים בערך החלפתי ציריה של צד הנהג אם יש איזה שהוא קשר ...
בכל מקרה הרכב עבר עד היום 128000 ק"מ , כמובן שאגש לבדוק לעומק אך אשמח לשמוע אם למישהו מוכרת התופעה .
בברכה ,