Jump to content

koren9

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי koren9

  1. אוקי , תודה רבה , האמת שבאמת מפלס השמן תקין ויש לו ריח שרוף .... האם כדאי לשפץ ? או לקנות גיר מיבוא ? מה העלויות בערך ? תודה ,
  2. שלום לכולם , ברשותי פיג'ו 306 , 1800 XT , שנת 95 , היום בבוקר כשנסעתי ברכב , שמתי לב כי ההילוכים לא עוברים "כרגיל" אלא באיחור מסוים , הכוונה שגם בלחיצה עדינה על דוושת הגז הטורים עולים ועולים מעבר לנורמל ואז פתאום מתחלף ההילוך . לאחר נסיעה קצרה - אין גיר !!!! מרגיש כמו ניוטראל .... עמדתי בצד , ולאחר המתנה של רבע שעה , הצלחתי לנסוע חזרה לבית הורי .... ושם שוב - אין כלום !! . שורה תחתונה כשהרכב קר - הוא נוסע ! אני חייב לציין שלפי שבועיים בערך החלפתי ציריה של צד הנהג אם יש איזה שהוא קשר ... בכל מקרה הרכב עבר עד היום 128000 ק"מ , כמובן שאגש לבדוק לעומק אך אשמח לשמוע אם למישהו מוכרת התופעה . בברכה ,
×
×
  • תוכן חדש...