הגעתי למוסך מורשה רנו בגלל בעיה בגיר אוטומט ( גיר קופץ) והם פסקו בצורה נחרצת - שיפוץ גיר - עניין של 8000 שח.
לאחר בירור הגעתי לספי - שלקח אותי לנסיעת מבחן - וקבע - בעיה של וסתי לחץ -1400 שח.
(כולל אחריות)
עברו מספר חודשים ללא תקלות עד כה.
ספי שייך לזן נדיר המהווה שילוב של אדם הגון ובעל מקצוע מהשורה הראשונה
גדי-חיפה