Jump to content

ch12

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ch12

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הרגע יצאתי ממוסך אדנים בפ"ת ויש לי הרגשה שדפקו אותי בגדול - יומיים לכך להם לטפול 105000 ! כאשר החליפו לי אטם אגן שמן מנוע במחיר 800 ש"ח ! ובנוסף בלי לידע אותי החליפו לי צינור שסתום אורור מנוע ב 744 ש"ח ! המחירים שאמרתי זה רק עלות החלקים !! התקשרתי לקבל הצעות מהיפר חלף ויוניפארטס אבל הם אומרים שאין חלקים למאזדה - מודל 2003 ההייתי שמח לשמוע את דעתכם - המחיר סביר ?? בשביל הפעם הבאה
×
×
  • תוכן חדש...