הרגע יצאתי ממוסך אדנים בפ"ת
ויש לי הרגשה שדפקו אותי בגדול - יומיים לכך להם לטפול 105000 !
כאשר החליפו לי אטם אגן שמן מנוע במחיר 800 ש"ח !
ובנוסף בלי לידע אותי החליפו לי צינור שסתום אורור מנוע ב 744 ש"ח !
המחירים שאמרתי זה רק עלות החלקים !! התקשרתי לקבל הצעות מהיפר חלף ויוניפארטס אבל הם אומרים שאין חלקים למאזדה - מודל 2003
ההייתי שמח לשמוע את דעתכם - המחיר סביר ?? בשביל הפעם הבאה